donderdag 3 mei 2012

Anna Drijver voelt dat relatie goed zit


Anna Drijver voelt dat relatie goed zit

Anna Drijver kan helemaal zichzelf zijn in haar relatie met Benja Bruijning. "Ik voel dat het goed zit. Ik hoef mezelf niet op te leuken of op te poetsen", zegt de 28-jarige actrice in Viva.

Anna Drijver zegt blij te zijn dat haar vriend alles in haar waardeert. "Ook mijn lelijke kanten. Ik vind het heel fijn dat ik me niet leuker voor hoef te doen dan ik ben. Als dat kan en hij vindt me nog net zo leuk, dan weet ik dat hij het voor me is", zegt ze in het tijdschrift.

De Nederlandse actrice Anna Drijver zegt ook wel eens bang te zijn, omdat ze zo veel van haar vriend houdt. "Ik ben bang om hem te verliezen. Ik woon nu vier maanden samen.

Ik stel me weleens voor dat hem iets overkomt. Niet dat hij weggaat, daar denk ik nooit over na. Maar het is echt de angst dat hem iets overkomt. Waar die angst vandaan komt, weet ik niet."

Anna Drijver zegt veel moeite te hebben gedaan om Bruijning te veroveren. "Ik stop niet voordat ik heb wat ik wil hebben. Ook bij mijn huidige vriend. Hij had me afgewezen, maar dat wilde ik niet. We hadden drie maanden iets, maar hij was niet verliefd genoeg. Toen heb ik wel gewacht."

1 opmerking:

  1. Het is erg van belang om je goed te voelen in een relatie met een ander. Het zorgt voor meer rust en kalmte om het leven door te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen