maandag 21 november 2011

Actrice Anna Drijver houdt van kritiek


Nederlandse actrice Anna Drijver houdt van kritiek.

De 27-jarige actrice Anna Drijver, die onlangs een Gouden Notekraker won voor haar acteerprestaties, vindt het fijn dat haar familie en eveneens acterende vriend haar scherp houden.

Anna Drijver heeft al ruim twee jaar een relatie met Benja Bruijning. "Hij is ook wel kritisch", vertelt Anna. "Ik waardeer dat eerder dan dat iemand alleen maar alles leuk vindt wat je doet. Ik vind het goed als iemand je scherp houdt."

Anna Drijver en haar geliefde waren samen te zien in de serie Bellicher; de Macht van Meneer Miller en staan binnenkort samen op de planken. Ze is niet bang dat die samenwerking nadelige gevolgen heeft voor hun relatie.

"Het scheelt ook dat we samen op de toneelschool hebben gezeten en veel met elkaar hebben meegemaakt", legt Anna Drijver uit. "Ik maak me nergens druk om. Ik vind het alleen maar leuk en gezellig."

2 opmerkingen: