zaterdag 7 mei 2011

Anna Drijver hield relatie met acteur Benja Bruijning anderhalf jaar geheim

Anna Drijver hield relatie met acteur Benja Bruijning anderhalf jaar geheim.
Actrice Anna Drijver heeft haar relatie lange tijd verborgen gehouden voor de buitenwereld. De actrice blijkt al anderhalf jaar gelukkig met acteur Benja Bruijning.
Anna Drijver heeft haar relatie lange tijd verborgen gehouden voor de buitenwereld. De actrice blijkt al anderhalf jaar gelukkig met collega-acteur Benja Bruijning. De twee waren samen te zien in de televisieserie Bellicher: De macht van meneer Miller.
"Het heeft niet in de roddelbladen gestaan, want ik heb het er nooit over", vertelt de actrice in Nieuwe Revu. "Hij is ook weleens mee geweest naar premières. Bij Bride Flight was hij er al bij. Als mensen vroegen wie het was, zei ik: dat is mijn beste vriend. Ik hield het geheim, net als ik geheim hield dat ik een boek schreef."
De 27-jarige Anna Drijver moest al haar charmes in de strijd gooien om Benja's liefde, die begon als vriendschap, te winnen. "Op een gegeven moment dacht ik: dit gaat wel werken, maar hij zag me niet staan. Ik zat al een jaar op hem te azen. Hij dacht dat het alleen vriendschap was. Hij was niet verliefd genoeg. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat wel was."
Anna Drijver denkt dat ze de ware heeft gevonden in de 27-jarige acteur. "Dit is gewoon mijn grote liefde. Ik heb eerder een grote liefde gehad, maar ik denk dat je er meer kunt hebben."

1 opmerking:

  1. erg leuke meid , het is soms ook het beste om je relatie geheim te houden. Dat zorgt er toch voor dat je meer succes hebt in het in stand houden.

    BeantwoordenVerwijderen