dinsdag 26 april 2011

Actrice Anna Drijver is rock-'n-roll maar gaat niet over de schreef

Actrice Anna Drijver gaat niet over de schreef
Anna Drijver vindt zichzelf behoorlijk rock-'n-roll, maar kent haar grenzen. "Je zult me niet op de grond in mijn eigen braaksel zien zitten", zegt de populaire actrice.
Anna Drijver vindt zichzelf behoorlijk rock-'n-roll, maar kent dus ook haar grenzen. De 27-jarige actrice leeft zich graag uit op de dansvloer.
"Je zult me niet op de grond in mijn eigen braaksel zien zitten", vertelt de sexy brunette aan Novum Nieuws. "Ik ben op zich best wel netjes, maar ik houd wel van feesten en dansen."
Anna Drijver lust wel een drankje, maar is wars van drugs. "Ik heb daar niks mee. Ik vind het ook een beetje kinderachtig", bekent ze. "Ik associeer het met tiener zijn en erbij willen horen."
Per ongeluk drugs, zoals ghb, in een drankje krijgen is de grootste nachtmerrie van de actrice. "Dat lijkt me vreselijk", vertelt Anna Drijver. "Ik heb al controle-issues."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten